AĞRI 112 ÇALIŞANLARININ NAKDİ YEMEK ÜCRETLERİ İLE İLGİLİ BAŞVURUMUZ
24 Mayıs 2017, Çarşamba

Bilindiği gibi 2016 ve 2017 yılına yönelik 3. Dönem Toplu Sözleşmenin üçüncü bölümünün 24. maddesi, 112 çalışanlarından yemek yardımından yararlanma imkanı olmayanlara nakdi yemek yardımı verilmesi karara bağlamıştı.

Sağlık Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı’nın yayınlamış olduğu Sağlık ve Maliye Bakanlığının ortak hazırladığı 112 Acil Sağlık Hizmetlerinde Görevli Personele Tayın Bedeli Verilmesi Hakkında Usul Ve Esaslar21 Kasım 2016 tarihi itibariyle illere bildirilmiştir. Al, A2 ve C tipi Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonları ile İl Ambulans Servisi Komuta Kontrol Merkezinde fiilen görev yapan personeller, usul ve esaslarda da belirtilen 15 Eylül 2016 tarihi itibari ile bu haktan yararlanmaya başlamıştır. 

Ağrı ili 112 Acil Sağlık Hizmetlerinde görev yapan personeller bu haktan 2017 yılının Ocak ayı itibari ile yararlanması sebebi ile mağduriyet yaşamaktadır.

Ağrı Sağlık-Sen şubesi olarak üyelerimiz nezdinde Sağlık Bakanlığı’nın ilgili yazısında belirtilen tarihten itibaren nakdi yemek yardımının verilmediği ayların ödenmesini ve üyelerimizin mağduriyetlerinin düzeltilmesi için ağrı il sağlık müdürlüğüne dilekçe verdik.


FOTO GALERİ



PAYLAŞ :